اصفهان- ۷هزار و ۸۹۹ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان در دور های آموزشی فنی و حرفه ای شرکت کردند.

بیش از۷ هزار مدد جوی تحت پوشش کمیته امداد اصفهان آموزش دیدند

به گزارش قدس آنلاین، معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان اصفهان، از بر گزاری دوره های فنی و حرفه ای برای آموزش  ۷هزار و ۸۹۹نفر از افراد تحت پوشش، به منظور خود کفایی   مدد جو یان بی بضاعت و کم بضاعت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛   حسن ملکوتی خواه معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان اصفهان ، گفت :از ابتدای امسال تاکنون، هزار و ۵۰۴نفرا زمدد جو یان تحت پوشش درکانون های فرهنگی امداد و مابقی در آموزشگاه های خصوصی طرف قرارداد با این نهاد آموزش دیده اند.

وی با بیان اینکه میزان شر کت مدد جو یان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰در صد افزایش داشته است، افزود : از این تعداد ۴هزار و ۲۱۳نفر از مدد جو یان شهری و ۳هزار و ۶۸۶مدد جوی رو ستایی در کلاس های آموزش مهارت های فنی و حرفه ای و خود کفایی امداد شرکت کردند.

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد، با بیان اینکه  این دوره های آموزشی با هزینه ۶۰۱میلیون تو مان برگزار شده است، گفت :این کلاس هاس آموزشی در رشته های صنایع دستی، صنفی، خیاطی، کامپیو تر، خد مات  و آرایشگری بر پا شده است.

وی افزود : تربیت نیروی متخصص برای بازار کار و اشتغالزایی مد د جو یان تحت پوشش از مهم ترین اهداف بر گزاری این دوره های آموزشی بوده است.

ملکوتی خواه گفت :پیش بینی می شود، امسال  برای ۱۴هزار نفر از مدد جویان تحت پوشش با یک میلیارد و۴۰۰میلیون تومان هزینه، دوره های آموزشی فنی و حرفه ای بر گزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.